Sākumlapa » Pakalpojumi » Tehniskais atbalsts

Tehniskais atbalsts

Mūsu piedāvātais tehniskais atbalsts ietver attālinātas konsultācijas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, proaktīvas sistēmu „veselības” pārbaudes, konsultantu efektīvākai komunikācijai un licenču pārvaldības pakalpojumu.

Attālinātas konsultācijas (24×7)

Padoms un iespēja to sniegt, uzticamība un atbalsts. Tas ir mūsu attālināto konsultāciju speciālistu ikdienas darbs. Mūsu speciālisti ir apmācīti nodrošināt efektīvu un kvalitatīvu infrastruktūras darbību Jūsu uzņēmumā, sniedzot klientam nepieciešamo informāciju, lai varētu atrisināt noteiktus uzdevumus.

Attālinātās konsultācijas tiek sniegtas pa tālruni, e-pastu un mūsu pieteikumu sistēmu 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, kā arī svētku dienās.

Proaktīvas pārbaudes

Kā pašsaprotama ikdienas sastāvdaļa katram no mums ir apdrošināšana, bet tā nepasargā mūs no draudiem un neveiksmēm. Lai arī esam apdrošināti, katrs negadījums tomēr sagādā zaudējumus.

Proaktīvās sistēmas darbības pārbaudes kalpos kā drošības garants Jūsu Oracle sistēmās savlaicīgi atklāt iespējamus draudus un problēmas, ko novērsīsim pirms reāla kaitējuma rašanās.

Proaktīvas pārbaudes organizējam regulāri pēc individuāli izstrādāta plāna.

Developed by "VERSUS PRO"